SERVICE, REPARASJON OG KVALITET HELT INN I KJERNEN
Høy kvalitet og profesjonelt vedlikehold gir produkter med lang levetid. Det er resultatet av KvintBlendex helt spesielle samspill mellom vår produksjonsavdeling og team av spesialiserte montører.
Våre montører garanterer at dine KvintBlendexløsninger er i de beste hender. Dette gjør de ved årlig vedlikehold under en serviceinspeksjon, som dekker funksjonskontroll, løpende etterstramming og smøring, om det er nødvendig. Automatikk og sensorer inspiseres og justeres slik at anlegget kjører optimalt.
Fem grunner til å inngå en serviceavtale med oss
Med en serviceavtale kan du være sikker på at dine solskjermingssystemet blir kontinuerlig vedlikeholdt. En serviceavtale innebærer periodiske besøk av en av våre serviceteknikere, som inspiserer, tester og vedlikeholder solskjermingen og dens funksjonalitet. Men vi tilpasser gjerne våre serviceavtaler til den enkelte kunde.
1. INGEN UBEHAGELIGE OVERRASKELSER
Du kjenner dine årlige servicekostnader og får et tilbud på en estimert levetid for duker og andre slitedeler hvert år, slik at det ikke kommer noen overraskelser.
2. DU TRENGER IKKE SELV HUSKE Å BESTILLE SERVICE
Avtalen er en del av vår faste planlegging, og du kan alltid være sikker på en driftssikker solskjerming med et årlig tilsyn.
3. TEKNIKERE SOM KJENNER LØSNINGEN DIN
På det årlige servicetilsynet møter du de samme serviceteknikerne. De kjenner din solskjerming og vet nøyaktig hvordan den fungerer.
4. SERVICE NÆR DEG
Vår service- og reparasjonsavdeling dekker hele landet og er derfor aldri langt unna. Vi har egen produksjon og dermed rask og effektiv levering.
5. SIKRET REKLAMASJONSRETT
Når du har en fast serviceavtale, er du sikret reklamasjonsretten samt garanti på solskjermingen din.
Ekspertise og fleksibilitet
Vi har en egen monteringsavdeling med høyt spesialiserte teknikere med inngående kunnskap til alle våre løsninger. Vi kan også ta oss av tilkoblingen til strømnettet, slik at du slipper å samarbeide med flere partnere enn høyst nødvendig.
Med egen produksjon kan vi i tillegg kontrollere alt fra design og produksjon til montering, service og reparasjon. Og så er vi fleksible: Vi yter service og reparerer alle typer og merker solskjerming, mørklegging og interiørscreens over hele landet.
Hva er et servicetilsyn?
Selv de beste solskjermingssystemene bør inspiseres løpende, og vi anbefaler at alle utvendige solskjermingsløsninger kontrolleres med jevne mellomrom, slik at eventuelle mindre skader oppdages i tide. Dette reduserer risikoen for driftsstans og forlenger den totale levetiden. Et servicetilsyn kan enten skje i form av en fast serviceavtale eller som enkeltstående besøk.
Vår landsdekkende service- og reparasjonsavdeling er alltid klar til å gi dine solskjermingssystemer et servicetilsyn uansett type, merke og årgang.
SERVICETILSYNET INNEBÆRER SOM REGEL:
• Testing av motorer
• Testing og justering av endestoppere
• Testing av automasjonskomponenter (sol-, vind- regn- og temperaturvakt)
• Sjekk av duker/lameller/persienner for skader
• Kontroll av lagre, etterstramming, fester og endetapp i bunnlister
• Visuell inspeksjon av overflateskader på aluminium
Etter servicetilsynet utarbeider vi en rapport over de slitedelene som bør skiftes ut og eventuelle anbefalte reparasjoner. Deretter får du et prisoverslag, og når vi blir enige om pris og prosess, kan vi sette i gang med arbeidet.
Vaktservice
Vi tilbyr også en vakttjeneste med mulighet for å inspisere og reparere dine solskjermingssystemer på stedet. Ved større skader demonterer vi systemet for å reparere det på vårt verksted, hvor vi tar hånd om alle typer reparasjoner, som for eksempel metallbearbeiding, sveising eller utskifting av duker, malingsreparasjoner o.l.
Vår erfarne servicekoordinator sørger å prioritere service- og reparasjonssakene slik at de mest alvorlige feilene rettes først.